hannekefietst.reismee.nl

Lago di Garda Desezano

Vandaag loopt de ochtend niet zo soepel, we oakjen de tent in en het begint gelijk weer te hozen. Nadat de ergste hoosbui voorbij is pakken we de *!+_*natte tent in. We willen de route weer oppakken, maar omdat ik te lui ben om terug te rijden en denk dat als ik doorrij ook de route wel op kan pakken, gaan we door. Maar dat is te simpel gedacht. Op gegeven moment zaten we op de autosnelweg. Gelukkig kwam er snel een benzinestation, daar gevraagd en die zei dat we achter het benzinestation langs door het weiland terug konden naar de gewone weg. Al met al heeft mijn ‘luiheid’ ons uren en een hoop zweetdruppels gekost. Tich vond ik dat ik in Brescia wel een gelati verdiend had. Deze avond staan we in Desano aan het Lago di G(r)arda (r=grapje voor de familie.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!