hannekefietst.reismee.nl

Minder bagage

Na een aantal kilo's bagage achtergelaten te hebben, zijn we met de trein vertrokken tot waar we gebleven waren.

In Aken hebben we de vennbahn opgepakt, omdat we een beetje laat zijn begonnen hebben we daar de eerste dag een stukje van afgelegd en een camping opgezocht en daar heerlijk overnacht. De dag erna die totaal meer dan honderd km gevolgd en geslapen bij een B & B die eigenlijk niet meer werkzaam was, aangezien de eigenaresse al 80 jaar is, maar ze vond het zo rot voor ons op de fiets nog verder te moeten. Daar ook weer heerlijk geslapen. Daarna is een heel stuk Vennbahn afgesloten omdat er vleermuizen in een tunnel huizen en het tot natuurgebied is verklaard. Daarom moesten wij arme sloebers een eind omrijden en heel erg klimmen pfff pfff. Vandaag na het klimmen prachtige vergezichten, langs het Ourdal en Vianden gefietst.

Joost Knoester

Een goed begin is t halve werk... nou ja in jullie geval zullen er nog wat kilometers gefietst moeten worden voor de helft bereikt is
Maar jullie zijn weer op weg!
Veel plezier en mooie herinneringen toegewenst~!

Ronald Lijster

Ik vind het knap dat jullie weer op pad zijn gegaan. Erg benieuwd wat je dan aan bagage achterliet. Het moet toch om behoorlijk wat kilo's gaan ander draai je niet om lijkt me.
Succes met het vervolg van de tocht en denk maar zo"na iedere helling komt weer een afdaling"
Ik ga jullie met plezier volgen.

Hartelijke groet!
Ronald Lijster

Judith

Stelletje avonturiers!! Gaaf dat jullie de 'draad' toch weer opgepakt hebben.
Het genieten kan weer hervat worden!!

Jan Kannekens

H en H geweldig dat jullie de draad weer hebben opgepakt. Jullie hebben vast ook mooi weer, dat is genieten. Jullie gaan gesmeerd. We volgen jullie ; heeeeeeeeel veel
plezier en geniet ze????????????????

Milly

Zal best zwaar zijn met dit warme weer klimmen. Pfff
Leuke en mooie foto's hoor. Leuk om te lezen en te zien allemaal.
Weltrusten en morgen weer veel succes en fietsplezier,

Sonja

Wat n stel kanjers !!!!