hannekefietst.reismee.nl

Hoe nu verder

In de nacht dat wij wakker werden gehouden door de vos, hebben wij nagedacht over hoe nu verder. We zijn veel te zwaar bepakt voor de bergen. Als wij in een lage versnelling omhoog klimmen gaat onze fiets slingeren. Met voorbij rijdende auto's is dat geen veilig gevoel. Nu kunnen we nog makkelijk terug, dat wordt hoe verder je gaat een steeds langere terugweg :) Wij besluiten 's morgens alles in te pakken en naar huis te gaan en ons daar te bezinnen op hoe verder. We fietsen van Camping Hammersbrucke in Raeren terug naar Maastricht, dat is zo'n 50 km en pakken daar de trein naar huis. We slepen ons een bult met fietsen en spullen de trein in en uit, want er moet ook nog een keer overgestapt worden. Alhoewel we het heel vervelend vonden deze beslissing te nemen, hebben we er geen spijt van. We hopen binnenkort te berichten hoe nu verder.

Fred

Wat een juiste beslissing Hanneke en Harry. Maria merkte al op dat we de 10e juni jullie mogelijk mogen ontvangen. We horen graag en... ????????????????????

Joost Knoester

Een moedig en verstandig besluit van jullie beiden.
Rome blijft voorlopig nog wel waar het ligt.
Wellicht dat jullie bekend zijn met de Facebook pagina Sint Jacobs Route?
Tussen de daar te vinden bestanden zitten ook enkele paklijsten van doorgewinterde fietsers.
Dit is het adres: https://www.facebook.com/groups/SintJacobsRoute/

De bestanden zijn hier te vinden: https://www.facebook.com/groups/SintJacobsRoute/files/

Wellicht dat dit jullie behulpzaam kan zijn

groet
Joost Knoester

Hanneke

Dank je wel Joost. Wij hebben al eens de via de la plata gefietst. Van Sevilla naar Santiago. Ook daar was het zwaar en hebben we halverwege veel spullen op de post gedaan alvast naar Santiago. En hebben wij de reis ( lichter) kunnen volbrengen. Nu heb ik een andere fiets en hoopte dat het zou lukken, maar het gaat mij niet lukken met tent en slaapspullen en potten en pannen etc.

Grard

Een wijs besluit!

Rob vd Kooij

Jammer hoor! Ben benieuwd naar de vervolgplannen

Hanneke

Tjeetje zeg, ik ben eigenlijk stom verbaasd! Hoezo slingert je Santos...? Dat zou niet mogen, heb je het wel goed verdeeld over voor en achter? Maar goed hoe is het spreekwoord ook al weer, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald...?? Het is voor nu jullie beste besluit... misschien anders overnachten , zonder tent ect. Want veel lichter zal anders niet lukken (ik spreek uit ervaring),vind het echt jammer voor jullie! We spreken elkaar snel, Liefs Hanneke

Fred

Lieve vrienden. Waar zijn jullie nu ongeveer? We 'horen' graag.

Jan Kannekens

H en H, wijs besluit; nu weer volle kracht vooruit,gaat lukken; groetjes Berta en Jan