hannekefietst.reismee.nl

Moeizamer

Het was de tweede dag een lastiger, ging het 's morgens nog voorspoedig 's middags stuurde onze fietsnavigatie ons alle kanten op behalve de goede. We bleven almaar in rondjes rijden. We zijn 3 maal in het dorp Vessum beland en zijn uiteindelijk maar naar een camping gegaan, we waren teleurgesteld in de moderne middelen er gaat niets boven een goede kaart! We waren zo moe geworden, dat we maar gelijk een camping hebben gezocht. Het onthaal op de mini camping was heel hartelijk en we knapten weer helemaal op.

Vandaag was weer een voortreffelijke dag. Het was heel fris vannacht 2 C. Overdag was er ook een frisse wind, maar er was veel zon. De weg was afwisselend. Onze fietsnavigatie had af en toe weer een eigen willetje. Maar daar zijn we deze keer niet in mee gegaan. Eerst door België, daar een heel eind langs de Maas gefietst en zijn we uiteindelijk in Maastricht beland, waar we deze keer hartelijk zijn ontvangen door vrienden van de fiets.

Jan Kannekens

Harry en Hanneke, jullie zijn al een aardig eindje op pad. In het buitenland zal het vast beter aangegeven worden! Sterkte en goede voortzetting, groetjes van ons

Milly

Hoop van harte vandaag ook een zeer goede vlotte fietsdag. Nog geen bil en rugpijn?
Ja die navigatie systemen ????
Goede voortzetting. ????????????????????????????. Mag ik de link doorsturen naar familie? Frans heeft m al.

Joost

Goedemorgen,
Ik kwam jullie op t spoor via de FB pagina van Pelgrimswegen naar Rome!
Ik heb t voornemen om in 2018 naar Rome te fietsen en zal daarom jullie "op de voet volgen"
Vervelend dat de navigatie jullie parten speelt. Het zou kunnen zijn dat het veroorzaakt wordt door de instellingen. Mag ik vragen welk navigatiesysteem jullie gebruiken?

Goede reis en... mooie herinneringen toegewenst!