hannekefietst.reismee.nl

Vitorchiano

Met de kabelbaan in Orvieto weer naar beneden. Daarna klimmen we gelijk naar Bagnoregio, en Ponzano, daarna dalen we weer af naar Grotte Santo Stefano en gaat het weer omhoog naar Soriano nel Simino, maar voor we zover zijn stoppen we bij Vitorchiano. Wat een prachtig dorp op tufsteen gebouwd, niet toeristisch prachtig.

Titia Meuwese

Beste Hanneke, je bent al dicht bij het doel! Goed dat je weer op pad bent gegaan en het nu afmaakt. Mag ik je alsnog vragen om een kort stukje voor de Nieuwsbrief over de route van Benjaminse? Laat maar weten of je daar wat in ziet, per email aan Nieuwsbrief@pelgrimswegen.nl

Ger

Hallo H & H, klopt het dat het nog ongeveer 70 kilometer is tot de eindbestemming. Met wat zoeken en omrijden zul je waarschijnlijk rond 100 km uitkomen. Geniet van aankomst in Rome Arrivederci

Sandra en Peter

hoi Hanneke en Harry. hij gaat lekker zeg. nog even dan zijn jullie in Rome. echt geweldig van jullie. gefeliciteerd met de verjaardag van Harry. groetjes en nog veilige kilometers. xzz

Fred en Maria

Zo jullie zijn al weer een eind op weg, zeg. Harry van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en natuurlijk ook Hanneke van harte. We hopen dat jullie ook nu speciaal, een mooie fiets- verjaardag mogen hebben. ?