hannekefietst.reismee.nl

Lago di Iseo

Vandaag van Villa d’Adda naar Iseo, aan het meer van Iseo. Gister was er geen camping in de omgeving te bekennen en zijn we een hostel ingegaan. Gisteravond was daar een groot feest ter gelegenheid van de officiele opening. Wij wilden ze niet storen en dachten we rekenen morgen wel af. Maar die ochtend was niemand aanwezig door het late feest. Dus zijn wij maar zonder betalen weggegaan. Wel heb ik later nog telefonisch contact opgenomen om het via bank te betalen. Maar dat hoefde niet. Heb ik voor niks me rot gevoeld omdat ik zonder betaling wegging. Vandaag zijn we via Bergamo, waar we nog heerlijke gelati hebben gegeten, naar Iseo aan het Lago di Iseo gefietst. Nu zitten we in ons tentje terwijl het onweer boven ons losbarst.

Jam

Altijd al gedacht: jullie zijn (h)eerlijke mensen; overdag hebben jullie goed fietsweer ? Wij genieten van jullie verhalen?

Bernadette en Jos

Ha, zelfde meer, zelfde onweer. Stonden pal aan het meer en vreesden dat we met tent en al gingen vliegen. In noodactie tent met alles erin verplaatst. Staan nu onder luifel van het hoofdgebouw van camping Le Betulle..
Goeie, rustige nacht gewenst!

Ger

Die gelato heb je na een dag inspannend fietsen zeker verdiend. A la prossima volta e buona fortuna.