hannekefietst.reismee.nl

Aan het Comomeer

Na de lange dag van gisteren, willen we het vandaag rustig aan doen. Vandaag fietsen weer twee andere aardige mensen met ons op. Nu zijn het Bernadette en Jos die we een paar maal tegenkomen. Het zijn Canedese Nederlandse mensen. We krijgen heerlijke koffie van ze aangeboden, uit hun zelfgebouwde espressoapparaat. Het was weer even ‘ fantastico’ zoals we zovele fantastische momenten deze reis meemaken. We komen als eerste het Lago Mezzole tegen, daarna fietsen we aan de westelijke kant van het Comomeer tot Dongo, waar we op een camping gaan staan. Harry zal mijn fietsketting dan repareren, omdat een schakel op breken staat, wegens een verkeerd schakelmoment van mij. Samen klaren we dit vieze klusje. Nu genieten we van ons uitzicht!!!

Fred

Top beste vrienden. Leuk om op deze manier ook ‘fietsvrienden’ te maken. Veel succes.

Ger

Heerlijk als je een persoonlijke mecanicien bij je hebt. Lago di Como, wat een prachtige plek! Wat zullen jullie genieten van het heerlijke eten, de uitstekende koffie en de gastvrijheid van de Italianen ??????