hannekefietst.reismee.nl

Drielandenpunt

Vandaag een stukje verkeerd gereden, omdat we dachten de wijnroute te vervolgen, maar we gaan nu via Basel een stuk de Rijn volgen.Onderweg door bos, Foret de la Harth gereden en verder langs het Canal du Rhone au Rhin. We komen op het drielandenpunt aan Frankrijk, Duitsland en Zwitserland. De volgende dag fietsen we door Basel Zwitserland binnen en zoeken we onze weg dwars door Basel. Daarna gaan we door dorpjes langs de Rijn verder tot een fikse onweersbui ons doet besluiten onderdak te zoeken. Dat vinden wij bij hele vriendelijke mensen in Wallbach.

Fred

Hoeveel kilometer was het vandaag? Je kunt ook overal goede mensen tegenkomen, toch? Gezondheid gaat goed? Ook jullie een mooie Pinksteren.

Jan

Jullie hebben al behoorlijk wat kilometers afgelegd; mooie omgeving zeker? Hoe gaat het met het “klimmen”, sterkte, grt B en J

Ger

Wat een mooie fiets, de route door het bos ziet er prachtig uit. Als jullie in dit tempo doorgaan, zijn jullie snel in Rome. Tot de volgende episode

Sandra en Peter

zo het gaat goed. mooi hoor. fijne pinksterdagen en veilige kilometers richting Rome. groetjes xxxx