hannekefietst.reismee.nl

Sarrebourg

De volgende ochtend zijn we vroeg vertrokken. In het dorp bij de bakker met brood en yoghurt ontbeten. We gaan weer verder, we willen die dag naar de wijndorpjes bij Molsheim fietsen. Toen we in een groter plaatsje terecht kwamen Sarrebourg, wilde ik toch even naar m'n knie laten kijken, want daar begon ik me toch ongerust over te maken. Eerst langs de Farmacie, misschien met Arnicazalf, due zeiden het lijkt ons toch beter naar een dokter te gaan. Na kontakt met m'n verzekering wilden die dat ik naar de ehbo van de plaatselijke zkh ging. Daar werd een echo en een foto gemaakt en de uitslag was dat ik geen meter meer mocht fietsen en maar kleine stukjes lopen. Dat is een flinke streep door de rekening als je op fietsvakantie bent. Hoezeer de teleurstelling door m'n lijf giert, kun je je wel voorstellen. In het kort is de afloop dat ik twee dagen later door een ambulance vervoerd zal worden met mijn echtgenoot en 1 van de twee fietsen en al onze bagage. Voor 1 fiets moest een andere oplossing komen. De beste oplossing leek mij La Poste. Ik zal jullie de details besparen. Eentje is wel leuk, de fiets mocht maar de helft van de afmeting hebben, daar wij echter geen zaag bij ons hadden????Was dat geen optie. Uiteindelijk na veel hulp van La Poste in Sarrebourg is er een oplossing gekomen via Cycle Top in Reding die hem voor €31,50 naar ons huis wil versturen, nadat wij een eerder aanbod van een verhuisbedrijf die hem voor €1.000,-- wel thuis wilde bezorgen, hadden afgeslagen.(kan ik een nieuwe fiets voor kopen)

De volgende dag in de ochtend nog even een werk van Chagall bekeken, wat we zeker even moesten zien en gelukkig bij ons om de hoek is. 's Middags met de ambulance naar huis. Hier eindigt onze reis.

Reacties

Reacties

Fred

Dit is toch wel een hele vervelende ervaring. M en ik wensen je snelle beterschap en komen zsm bezoeken.

Ger

Wat een teleurstelling. In jouw plaats zou ik misschien wel erg depressief worden.in ieder geval welkom thuis....

Sonja

Tjee wat ontzettend kl....
Oh wat naar voor Jullie. Beterschap en n spoedig herstel toegewenst. ????

Milly

Ah erg jammer voor jullie en wat een vreselijke pech. Hopelijk ben je snel hersteld, we komen snel even langs. Dikke kus en sterkte.

Ronald Lijster

Dat is balen maar he

Rob

Jee wat een vervelende wending van jullie tocht. Hoop dat je snel opknapt!

Judith

Jeetje Hanneke wat ontzettend rot voor je!!
Hoop dat je snel en vooral goed herstelt!!

Sandra

Jeetje wat balen zeg. Sterkte en Beterschap. Ik kom je van de week even opzoeken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!