hannekefietst.reismee.nl

Ooievaars

Na de heerlijke overnachting in de B&B in Hemely wacht ons daar nog een gezellig ontbijt. Daarna worden we hartelijk uitgezwaaid. Ze zeggen nog voorzichtig te zijn op m'n knie, want die wordt aardig blauw. We fietsen weer bergje op en bergje af, het is bijna nergens vlak. Het weer is prachtig. We komen veel wielrenners tegen. We komen langs Arriance, Suisse en Harprich waar we veel ooievaarsnesten zien. Via Vaal, Nebing naar Mittersheim, allemaal kleine dorpjes waar we weinig tegenkomen, soms zelfs niet eens een bakker. Een verlaten gebied. Vorige dag was het zelfs zo erg, dat we ons zorgen maakten over het eten en gelukkig zag ik opeens, in een flits, een soort SRVwagen. Gauw een hoop ingeslagen, zodat we een tijd vooruit kunnen.

In Mittersheim zouden volgens het boekje 2 campings zijn, maar de ene was weg en de andere stonden alleen stacaravans. Er werd ons gewezen op een verlaten veldje, waar we half wild konden kamperen. Voelde me die nacht niet echt op m'n gemak, maar had geen zin nog verder te fietsen.

Reacties

Reacties

Fred

Jammer dat je geen volgauto hebt met daarin alle benogdheden ????????zoals tijdens de GIRO. Voor een volgende tocht meldt ik mij alvast aan. ???????? We wensen jullie een mooi vervolg van de tocht.

Fred

Sorry, ik meld mij zonder 't'.????

Ger

Iedere dag is een avontuur voor jullie. Wat gaat de komende dag ons brengen en waar slapen we vannacht. Jullie zijn vooral optimistisch en daarmee kom je het verst. Mooi vervolg van de reis.....

Sonja

Ach wat geeft t met of zonder t????
Jullie genieten en ik vind t geweldig wat jullie doen! Veel plezier en kom weer gezond terug!!???????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!