hannekefietst.reismee.nl

B&B

Na een troosteloze dag in Malling, vanwege de regen en in de buurt van de kerncentrale Cattenom gezeten te hebben, zijn we vandaag weer vertrokken.

Langs de Canner, Kedange sur Canner, hebben we verder de onverharde weg via St Hubert gekozen naar Vigy, omdat we dan minder auto's tegenkomen en meer natuur. Via Vry naar Varize en zo naar Hemilly. Vandaag is een bewolkte maar droge dag.

In Hemilly nemen we een B&B genomen, omdat hier geen campings in de buurt zijn. De B&B wordt gerund door een ontzettend aardig echtpaar. We hebben een apartement voor onszelf, van alle gemakken voorzien. Dat is nog wat anders dan een tentje van 2 bij 1 meter. We voelen ons zeer verwend.

Maaike

Geniet ze x

Jan Kannekems

Hoe gaat het met je knie Hanneke? Leuk om jullie verhaal te lezen en de foto's te zien, knap werk, groetjes B en J

jenny van der Marel

Wat een verhalen allemaal en erg leuk om te volgen. Ben benieuwd wanneer jullie Itali? bereiken. Groetjes en veel plezier xx

Ger

Hallo Hanneke en Harry, wat een heroïsche reis tot nu toe. Ik vind het reuze leuk om jullie verslag te lezen. Hebben jullie nog gelezen/ gehoord dat Alfred Birney de Libris Literatuurprijs heeft gewonnen. Ik heb bewondering voor jullie doorzettingsvermogen....