hannekefietst.reismee.nl

Tijd

Heb nu tijd genoeg om een verslagje te plaatsen, het straalregent en vandaag blijven we nog een nachtje op de camping, het is te slecht weer om te fietsen. Er is hier niet veel en de komende 100 km zijn er zelfs geen winkels. Alles is koud en nat. Maar omdat ik een dikke knie heb, wegens niet kunnen uitklikken met mn schoenen toen ik plotseling wilde stoppen en ben gevallen, komt een dagje rust wel goed.

Woensdag was het erg warm en werd er onweer voorspeld, we hebben toen besloten niet te laat onze tent op te zetten. De camping in Gentingen is heel plezierig. Er is toch geen onweer geweest en we vertrekken weer vroeg. Vi Walkendorf langs de Our en Sure ofwel Sauer door het Mullerthal naar het Moezeldal. Na Mullerthal grote rotsformaties fietsen we door een kloof. Langs de Moezel zien we veel wijnstokken voor de Rieslingwijn. Bij Schengen de grens over naar Frankrijk. Wij gaan weer op zoek naar een camping en vinden die in Malling. Hier zitten we nu dus in afwachting van beter weer.

Jan Kannekens

Wat vervelend van je knie, Hanneke; hopelijk herstelt het snel. Jullie zijn ondanks het slechte weer een mooi eind opgeschoten. Hebben jullie toch de tent meegenomen? Sterkte en een goed vervolg. Groetjes Berta en Jan

Milly

Ow ow voorzichtig met je knie. Hopelijk een snel herstel en voorspoedige voortzetting.
Groetjes Mil

Grard

Lieve Hanneke en Harry, pas goed op jullie zelf, we duimen voor jullie. Groetjes!

lydia van duivenboden

Lieve hanneke wat een leuk initiatief zeg, ohhhhhhhh en gevallen, je lijkt mij wel met die rot klikkers. Behhhhhhhhhhhh. Heel veel succes en het weer wordt weer wat beter gelukkig. Wat is jullie einddoel ?? Prachtig fietsen zo he, daarom gaan wij zo graag naar luxembourg/duitsland. Liefs lydje xx

Sandra

Jeetje han wat vervelend dat je bent gevallen. Doen jullie wel voorzichtig verder. Groetjes en veel plezier.

Fred

Hoi Hanneke en Harrie, gelukkig heb je 2 knieën dus zal van de gezonde iets meer worden verlangd? We hopen dat de knie snel geneest.

Domja

Lieverds succes met de reis! Ah zo balen met je knie Denk
Wel ik moet verder r mee. Als t niet meer gaat dan n andere keer! Dit is pech hebben.
Mis je. Xxx

Sonja.